V primeru, da je vaš izdelek v okvari in je še v garancijskem roku, na garancijskem listku pa smo kot uradni serviser navedeni mi (Koncern ena d.o.o.), lahko izdelek prinesete direktno v naš servis s predložitvijo original računa. Ko bomo izdelek strokovno pregledali, boste obveščeni o nadaljnjih posegih – popravilu ali menjavi.
Pokvarjen artikel, ki je v garanciji, kupec pošlje na naš naslov preko Pošte Slovenije, na naše stroške, z oznako storitve PPN-A na poštnem obrazcu.
V primeru izven garancijskega zahtevka, ga na lastne stroške pošljete s poljubno poštno storitvijo.
Reklamacije v neprimerni embalaži, priporočene pošiljke ali pošiljke poslane preko drugih dostavnih služb na naše stroške bodo zavrnjene.
V kolikor bo izdelek poslan na naše stroške in je v času pošiljanja izven garancijskega roka ali pa bo garancija zavrnjena, vam poštnino obračunamo pri obračunu popravila.